Feyenoordinbeeld

Teletekst-polo komt op de markt

on

Veel Feyenoorders zijn nog huiverig om te koop te lopen met het succes van hun club. Te vroeg juichen geldt als een doodzonde bij de aanhang. Toch komt het Teletekst-poloshirt van Feyenoorder Jan Boskamp nu al in de handel. De analist verscheen vrijdag met het shirt in het televisieprogramma Voetbal Inside en nu is het online verkrijgbaar bij sportkledingbedrijf Jako.

.

Feyenoord beleeft dankzij een reeks gewonnen wedstrijden een van de beste competitiestarts ooit van de club uit Rotterdam-Zuid. Het maakt Teletekstpagina 819, met de tussenstand van de eredivisie, in Rotterdam tot een de populairste televisiebeelden van dit moment. Boskamp liet de pagina op zijn polo drukken.

.

Hij kwam zelf met het ontwerp, vertelt Paul van Leeuwen van Jako, de vaste kledingsponsor van de voormalig Feyenoord-middenvelder. Maandag kreeg Jako de eerste bestellingen binnen van mensen die ook zo’n polo willen. ,,We hebben nu dertig aanvragen binnen”, zegt Van Leeuwen. 

.

Te vroeg

Die krijgen niet hetzelfde shirt als Boskamp, belooft hij. ,,We passen de opdruk wekelijks aan, zolang de zegereeks voortduurt.” De shirts zijn 40 euro per stuk. Maar voor velen komt het nog te vroeg. ,,Ik loop er pas mee als we kampioen worden”, zegt Feyenoordsupporter Tom Vlielander(24).

.

Bron:  Ad.nl

Foto; Jako 

Aanbevolen voor jou

You must be logged in to post a comment Login