Nieuws

Opel kleedt De Kuip aan met unieke doeken

on

In samenwerking met hoofdsponsor Opel werkt Feyenoord aan een prachtige campagne, waarin vier unieke doeken centraal staan. De metersgrote doeken krijgen elk een prominente plaats aan De Kuip. Naast het doek waarop een vader en zoon zullen worden vereeuwigd, prijken de afbeeldingen van diverse spelers uit de huidige selectie op de overige drie doeken.

Volgens Jeroen Maas, Manager PR, Sponsoring en Events van Opel, wordt middels de campagne het sponsorship van Opel op bijzondere wijze uitgebeeld. ‘Wie straks bij het stadion aan komt rijden, ziet direct een aantal geweldige visuals aan het stadion hangen’, vertelde hij dinsdag tijdens een fotoshoot die plaatsvond in het kader van de campagne. ‘De doeken stralen een bepaalde passie uit die hoort bij Feyenoord en haar trouwe supporters.’

Dat het vierde doek plaats biedt aan een tweetal supporters van de Rotterdamse club, is volgens Maas een bewuste keuze. ‘Het is fantastisch dat veel spelers hun medewerking verlenen aan de campagne en straks zichtbaar zijn op de doeken, maar waar zou Feyenoord staan zonder haar trouwe aanhang? Het is de bedoeling dat deze doeken het echte Feyenoord-gevoel uitstralen. Supporters spelen daarin een belangrijke rol. Voor de vader die straks samen met zijn zoon op een metersgroot doek aan De Kuip hangt, is dat natuurlijk geweldig.’

Om de megadoeken een zo krachtig mogelijke uitstraling te geven, is gekozen voor unieke fotografie. Ruud Baan, gerenommeerd fotograaf en zelf van kleins af aan Feyenoord-supporter, kreeg de opdracht om het Feyenoord-gevoel op de doeken vast te leggen. ‘Voor mij is het bijzonder om dit te mogen doen’, sprak hij. ‘Het is bovendien de eerste keer dat ik op het veld van De Kuip sta, dus dat voelt erg goed. Fotograferen in dit stadion is genieten, omdat er geen betere achtergrond denkbaar is.’

Feyenoord-supporters- en vaders die met hun zoon een rol willen spelen in de campagne, kunnen zich nog tot en met zondag 27 oktober 23.00 uur hiervoor opgeven. Zij kunnen via www.feyenoord.nl/opel-actie de velden invullen en een geschikte foto uploaden. Feyenoord maakt een selectie van de leukste foto’s en nodigt tien koppels uit voor een fotoshoot. Deze zal plaatsvinden op woensdagmiddag 30 oktober 2013 in De Kuip voor de wedstrijd tegen HSV Hoek.

Bron: Feyenoord.nl

You must be logged in to post a comment Login