Feyenoord en adidas presenteren met trots het nieuwe thuistenue voor het seizoen 2019-2020. Het nieuwe thuisshirt is dit jaar volledig opgebouwd uit het voor onze club zo kenmerkende half om half rood-wit. Op het thuisshirt prijkt in het zwart bovendien de nieuwe shirtsponsor Droomparken.
Het klassieke shirt met ronde kraag is geïnspireerd op shirts uit de jaren ‘60, toen Feyenoord meerdere malen in een dergelijk ontwerp aantrad. De eerste selectie speelt vanmiddag in de oefenwedstrijd tegen SDC Putten voor het eerst in het nieuwe thuistenue en traint morgen op de eerste openbare training (zondag 30 juni) eveneens in het rood-wit.
Rood-wit-zwart geheel In het gehele Feyenoord-tenue komen uiteraard de kleuren rood en wit terug, aangevuld met het bekende zwart in de broek en sokken. Zo zijn behalve de voor de helft witte kraag, aan de rechterzijde drie adidas-strepen in wit terug te vinden. Hetzelfde geldt voor de andere helft van de kraag en drie strepen aan linkerzijde, maar dan in het rood.
Het broekje van het thuistenue is zwart. Hier zijn juist de witte strepen aan de linkerkant te vinden, met rode strepen aan rechterkant. De zwarte sokken completeren het tenue en zorgen voor een onmiskenbaar rood-wit-zwart geheel. Dankzij de ronde kraag en het retro-ontwerp past het shirt ook perfect als lifestyle-item.
Nu verkrijgbaar Het nieuwe thuistenue, evenals het keeperstenue en de nieuwe trainingscollectie van de spelers, is per direct te koop in de online Feyenoord Fanshop en vanaf 13:00 uur ook in de vijf fysieke vestigingen (klik hier voor de openingstijden). De collectie is tevens verkrijgbaar rondom de eerste openbare training.
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here:
Cookiebeleid
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
You must be logged in to post a comment Login