Feyenoord sleept Thuiswinkel Waarborg-certificaat in de wacht
Feyenoord heeft met de Feyenoord Fanshop online als eerste Nederlandse betaalde voetbal organisatie (BVO) het Thuiswinkel Waarborg-certificaat in de wacht gesleept. Dit is het bekendste keurmerk voor webwinkels, dat in samenwerking met de Consumentenbond tot stand is gekomen. ‘De Feyenoord Fanshop laat met haar lidmaatschap zien dat het een serieuze webshop met ambitie is’, zegt Wijnand Jongen, directeur van Thuiswinkel.org, die deze week het certificaat overhandigde aan het team van de Feyenoord Fanshop online.
Het lidmaatschap van Thuiswinkel Waarborg is een grote stap voorwaarts voor de Feyenoord Fanshop. ‘Hiermee laten we aan onze supporters zien dat we een betrouwbare en transparante partij zijn’, zegt Alex van Mook, manager merchandise van Feyenoord. Als onderdeel van het lidmaatschap zal de Feyenoord Fanshop elk jaar getoetst worden op onder meer financiële stabiliteit en veiligheid.
De Feyenoord Fanshop online groeit in sneltreinvaart. Van een kleine, aan derden uitbestede shop is het uitgegroeid tot een volwassen webwinkel in het beheer van Feyenoord zelf. ‘Met het Thuiswinkel Waarborg laten we zien dat onze webwinkel constant voldoet aan de laatste juridische en technische richtlijnen die gehanteerd worden in de wereld van e-commerce. Ook voor de klantenservice is dit een belangrijke sprong voorwaarts. Als een supporter er met een klacht of geschil niet uitkomt met de Feyenoord Fanshop, dan kan deze zich wenden tot de onafhankelijke Geschillencommissie Thuiswinkel’, zegt Van Mook.
Benieuwd naar de actuele aanbiedingen in de Feyenoord Fanshop? Kijk dan op www.feyenoordfanshop.nl.
Bron: Feyenoord.nl