Feyenoordsupporters zitten in de zenuwen door problemen met de kaartverkoop rond de kampioenswedstrijd op schermen in de Kuip. Seizoenkaarthouders die tickets willen kopen, moeten inloggen in de Ticketshop. Maar dat lukt veel fans niet.
.
De club wordt overstelpt met vragen. De servicelijn is wegens drukte zelfs al de hele dag onbereikbaar. Fans krijgen tot hun frustratie een bandje, dat meldt dat er geen tijd is hen te woord te staan. Daarna wordt de verbinding verbroken.
.
De afdeling webcare heeft intussen de handen vol aan het beantwoorden van tweets over inlogproblemen. Fans worden verwezen naar een formulier waarmee zij hun wachtwoord kunnen resetten.
.
Seizoenkaarthouders vrezen intussen hun voorrangspositie kwijt te raken. Zij hebben van Feyenoord tot en met woensdag de tijd gekregen hun eigen plaats in het stadion ‘terug’ te kopen, alvorens de resterende kaarten in de verkoop zouden gaan.
.
De wedstrijd tegen Excelsior wordt zondag live in de Kuip vertoond op vier grote schermen.
Bron: Ad.nl
You must be logged in to post a comment Login