Nieuws

Maximaal 34.000 seizoenkaarten in de verkoop

on

Feyenoord is genoodzaakt de seizoenkaartverkoop voor 2017-2018 stop te zetten op het moment dat de grens van 34.000 seizoenkaarthouders is bereikt. De club heeft dit besluit moeten nemen om ook in het nieuwe voetbaljaar voldoende capaciteit vrij te houden voor losse kaartverkoop voor thuiswedstrijden. Op dit moment hebben zich al ruim 30.000 Feyenoorders verzekerd van een vaste plek in De Kuip voor komend seizoen. De laatste keer dat Feyenoord gedwongen de seizoenkaartverkoop vervroegd moest sluiten vanwege de zeer grote vraag, was in 2002 (na de UEFA Cup winst).
.

Huidige seizoenkaarthouders

Huidige seizoenkaarthouders konden tot 14 april jl. met een vroegboekprijs én gegarandeerd plaatsbehoud verlengen. Supporters die hun seizoenkaart nog niet hebben verlengd kunnen dit alsnog doen tot en met zondag 14 mei 2017 (laatste speeldag van dit seizoen). Zij zijn dan verzekerd van een seizoenkaart 2017-2018, echter zonder korting en zonder garantie dat hun eigen vak nog beschikbaar is.

.

Nieuwe aanvragen

Supporters die de afgelopen periode een nieuwe seizoenkaart hebben aangevraagd, zijn komend jaar zeker van een vaste plek in De Kuip. Dat geldt ook voor de nieuwe aanvragen die vanaf nu volgen, tot het moment dat de grens van 34.000 is bereikt en de verkoop wordt gestopt. Wanneer dit het geval is, wordt dit via de officiële kanalen van Feyenoord gecommuniceerd. Wil jij volgend seizoen niets missen van de thuiswedstrijden? Wees er dan snel bij, want de verwachting is dat het de komende dagen erg hard gaat met nieuwe aanvragen.

.

Wachtlijst

Op het moment dat het aantal van 34.000 seizoenkaarthouders is bereikt en de verkoop is gesloten, kunnen supporters niet meer direct een nieuwe seizoenkaart aanvragen. In plaats daarvan kunnen supporters zich aanmelden voor een wachtlijst, voor het geval er toch nog seizoenkaarten vrij komen. Het aanmeldformulier voor deze wachtlijst komt online beschikbaar vanaf het moment dat de verkoop is gestopt.

.

Losse kaarten

De capaciteit van De Kuip bevat ruim 47.000 plaatsen, waarvan er ongeveer 37.000 beschikbaar zijn voor de verkoop aan supporters. Bij het aantal van 34.000 seizoenkaarthouders zijn er voor de thuiswedstrijden dus gemiddeld nog zo’n 3.000 kaarten beschikbaar voor de losse verkoop. De overige plaatsen in het stadion zijn beschikbaar voor uitsupporters (inclusief buffervakken), aandeelhouders van Stadion Feijenoord, het zakelijke segment (Business Unit- en Seathouders), leden van Sportclub Feyenoord en medewerkers van Feyenoord Rotterdam.

.

Persoonlijk bericht

Alle supporters die hun seizoenkaart hebben verlengd of er één hebben aangevraagd, ontvangen eind mei 2017 persoonlijk bericht van Feyenoord. Heb je naar aanleiding van dit bericht een vraag, dan kan je contact opnemen met Feyenoord Service & Tickets.

.

Feyenoord Service & Tickets is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 20:00 uur en op zaterdag tussen 09:00 en 12:00 uur via 0900-1908 (€ 0,45 p/g). De afdeling is via @VraagFeyenoord op Twitter online van maandag tot en met vrijdag van 10:00 uur tot 18:00 uur en op verwachte piekmomenten.

.

Op www.feyenoord.nl/service kun je terecht voor (antwoorden op) veel gestelde vragen. Vanaf die pagina kan je ook eenvoudig een bericht sturen via het reactieformulier.

.

Bron: Feyenoord.nl

Aanbevolen voor jou

You must be logged in to post a comment Login