Nieuws

Feyenoord werkt hard aan nieuw ‘visual identity’

on

Ruben Schaken heeft tijdens het trainingskamp van Feyenoord in Italië het eerste exemplaar van het compleet vernieuwde Feyenoord Magazine in ontvangst genomen. De aanvaller siert de cover van het eerste clubmagazine van dit seizoen, dat deze week op de mat valt bij alle leden van Het Legioen. Naast een uitgebreid interview met de international is in het blad ook een bijzondere fotoreportage van hem te zien. Schaken bekeek goedkeurend het resultaat van de foto’s die gemaakt werden in hartje Rotterdam. ‘Ze zijn hartstikke mooi geworden’, reageerde hij. ‘Ik ben er zelfs best een beetje trots op.’

De rappe aanvaller werd voor het clubmagazine onder meer vereeuwigd op het Hofplein, midden in het centrum van de stad die voor hem veel is gaan betekenen. ‘Daarom is het bijzonder dat de foto’s bij het verhaal daar zijn gemaakt. Bovendien vond ik het leuk om te doen. Rotterdam is een prachtige stad. De mensen snakken er naar een prijs, het zou mooi zijn als we dat als team kunnen realiseren.’

Feyenoord Magazine heeft een volledige metamorfose ondergaan. Het blad heeft een geheel nieuwe vormgeving, een groter formaat en is gedrukt op dikker en luxer papier. Bovendien is afscheid genomen van een flink aantal pagina’s gevuld met (kleine) advertenties.

De vernieuwing van Feyenoord Magazine maakt deel uit van de nieuwe ‘visual identity’ van Feyenoord, die alle zal worden doorgevoerd in alle uitingen van de club. Dit betekent dat ook onder meer de officiële Presentatiegids en het Feyenoord Wedstrijdmagazine vanaf dit seizoen een vernieuwd uiterlijk hebben. Tevens werkt de club hard aan een nieuwe website, die binnen enkele weken online zal gaan. Om die reden zijn bepaalde onderdelen op de huidige website momenteel niet volledig up-to-date.

Het vernieuwde Feyenoord Magazine valt deze week op de mat bij alle leden van Het Legioen en is in de winkel verkrijgbaar voor 3,99 euro.

Bron: Feyenoord.nl

20130724-121744.jpg